25 Ocak 2011

ÖĞRETİM ÜYESİNDEN REKTÖRLERE...

BRAVO...
-------------------------------------------------------------

Sayın Rektörler,


1. Türkiye Cumhuriyeti'nin Başkenti Ankara'dır. Türkiye Cumhuriyeti'nin Başbakanı resmi işerini Ankara'da yürütür. Üniversite rektörleriyle toplantı yapacağı zaman, bilime saygı gereği, onları ayağına çağırmaz. Toplantı ya Ankara'daki üniversitelerden birinde (tercihen en eskisinde), ya da YÖK'de yapılır, Sayın Başbakan oraya teşrif buyurur. Sayın Rektörler, sizin İstanbul'da, Dolmabahçe sarayında ne işiniz var? Sizler Türkiye Cumhuriyeti'nin üniversitelerinin rektörleri misiniz, Osmanlı'nın medreselerinin eminleri mi?

2. Dışarıda öğrencileriniz, yani Türk halkının size emanet ettiği çocukları cop, tekme, gaz bombası vd. yöntemlerle öldüresiye dövülür, dahası cinsel tacize maruz kalırken, sizler içeride bu olayların baş sorumlusuyla birlikte olmaktan hicap duymadınız mı?

Ben sizlerden hicap duydum ve sizleri kınıyorum.

Prof.Dr.Süleyman ÇELİK


Ondokuz Mayıs Üniversitesi Öğretim Üyesi


Samsun Akademik Elemanlar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder