3 Kasım 2011

Bir Çift Ayakkabı Van'a...






BİR ÇİFT AYAKKABI VAN'A...

VAN / İstasyon Mahallesi'nde deprem nedeniyle zor günler geçiren vatandaşlarımızın acil olarak kışlık su geçirmez botlara ihtiyaçları var. Özellikle acil olarak kadınlar için gerekiyor. Sanırım 50 çift ayakkabıyı erkekler için temin edebileceğim. Ancak kadın vatandaşlarımız için de acil tedarik edilmesi gerekiyor!
Aşağıda ihtiyaç duyulan ayakkabı numaralarını ve sayılarını yazıyorum.
50 ÇİFTLE BAŞLAYABİLİRİZ, BİRİLERİNİ ISITABİLİRİZ EMİNİM!!!

*37 No / 25 adet
*38 No / 42 adet
*40 No /15 adet
*39 No / 20 adet
*41 No / 2 adet
*42 No / 2 adet
*44 No / 4 adet

Bulabildiğiniz numaralardan birer adet alsanız bile epey bir ihtiyaç karşılamış oluruz.

ALDIĞINIZ AYAKKABILARI AŞAĞIDAKİ ADRESE 'İSTASYON MAHALLESİ'NE TESLİM EDİLMEK ÜZERE!' NOTU İLE BİRLİKTE GÖNDEREBİLİRSİNİZ.
Hangi numaraları alıp gönderdiyseniz bunu da ciselonat@gmail.com adresime yazarsanız ihtiyaç listesini ona göre güncelleyeceğim.

Bir firma ile görüştüm. Bana toplu alım olursa yağmur çizmelerini 11TL'den verebileceklerini söylediler. Bu miktar parayı bir kerede kaç yerde harcıyoruz!
O nedenle eminim okuyan herkes yardım etmek isteyecektir.
Bana aşağıdaki e-mail adresimden ulaşabilirsiniz!

Bu iletiyi de olabildiğince yayarsak çok sevinirim!
İNANIYORUM Kİ YİNE DEVLETİN, BÜYÜK ŞİRKETLERİN, BÜYÜK (!) İNSANLARIN yapamadığını biz başarabileceğiz!

Şimdiden yardım eden herkese çok teşekkür ederim!

Çisel ONAT
ciselonat@gmail.com

*** Yukarıda temsili bir model paylaştım. Özellikle içinin korunmalıklı olmasına dikkat edersek amacına ulaşır yardımlarımız!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder