6 Şubat 2011

Hepinizden rica ediyorum!!!



Evimin hemen yanında, çok güvendiğim ve insanlıklarına hayran olduğum bir ailenin işlettiği market var. İki kediye marketin önünde bakıyorlar ve bir çoğuna da yemek veriyorlar. Son derece eğitimli, duyarlı ve temiz insanlar. Geçtiğimiz gün 4 kişi market sahibine "Siz kedileri besliyorsunuz. Bunlar böyle sebze meyve bölümünde dolanıyorlar. Senin malın haram mal. Senden almıyoruz artık!" diyerek gitmişler. Sahibi rica etti, 'büyük olana bakıyorum o zaten geziniyor ama yavru olan çok üşüyor. Yavru oldğu için de oyuncu. Sahiplenmek isteyen biri olursa lütfen haber verin!". Ben, biz elimizden geleni yapıyoruz. Masumiyetlerini zaten anlatamıyorum bile!!!

O yobazlara kızmıyorum artık. Kendi pislikleri için de boğulup gidecekler zaten! Hesaplaşma gününde vereceklerdir hesabını ancak lütfen sizlerin de aklında bulunsun, bu inanılmaz güzelliği sahiplenmek isterseniz 0216 5081118 numarali telefonu ararsanız eminim ki mutlu ettiğiniz için daha çok mutlu olacaksınız. Şimdiden teşekkürler! Ulaştırabildiğiniz herkesle paylaşırsanız sevinirm.

Çisel ONAT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder