21 Mart 2012

BEN VARIM ARAMIZDA...



Hayal kurmayalı çok olmuş,
Bugün farkettim.  
Şöyle bir masa kestirdim gözüme,
Bir ucunda sen, bir ucunda ben
Gözün gözümde,
Benimse korku vardı içimde,
Diyorsun ki ‘neden’
‘Bilmiyorsun’ diyorum hemen!
Bir sus payı yok aramızda,
Bakmamı istiyorsun sana,
Gözümle kaçıyorum o kare masada
Nereye baksam aşk, nereye baksam sensin oysa!

Bir yol kestirdim gözüme,
Sağında ben, solunda sen,
Senin kolun kolumda,
Kolum kanadım benim yine, kırık da var çıkık da,
Diyorsun ki ‘bir kol boyu mesafe var aramızda!’
‘Gelemem, tutamam seni’ diyorum tek solukta!
Bir kol boyu yok aramızda,
İçiçeyiz oysa!

Bir ev kestirdim gözüme,
En sıcak yerinde sen, kapı eşiğinde ben,
Elinde bir fotoğraf var,
Benim elimde sadece bir anahtar,
Diyorsun ki ‘gelsen?’
‘İçine giremem!’ diyorum hemen!
Eşikten geçemeyen bir kadın var aramızda,
Cesur gibi görünüyor, hep gülüyor da!
Korkağın teki aslında!

Bir yatak kestirdim gözüme,
Sıcak yerinde sen, soğuğunda ben,
Senin teninde ateş var,
Benim tenimde savaş...
Diyorsun ki ‘benim olsan’,
Diyorum ki ‘Uyandığımda yok olursan?’




Yine mahvediyorum hayalimi,
O kadar istiyorum ki seni,
Mahvedebilirim güzelliğini...
Sesim var aramızda,
Defalarca birilerine ‘gitme’ diyen sesim...
Gözlerim var,
Defalarca yollara dalıp giden gözlerim...
Tenim var aramızda,
Defalarca birilerinin olan tenim...
Kalbim var aramızda,
Yeni yeni ayaklanan, kalktığı anda seni gören kalbim...
Hayalin var aramızda,
Hiç gitmeyecek saydığım, hiç bitmeyecek, hiç sönmeyecek sandığım hayalin!

Ben varım aramızda,
Her defasında öldüğünü sanan içim var...
Sadece ama sadece ben varım aramızda,
O kadar korkağım ki;
Bir çekip atabilsem beni,
Bir unutabilsem üstümden geçenleri
Bir tek aşk olacak aramızda!

Çisel ONAT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder